Er zit niks in uw Winkelwagen

Verzending

Verzending

Bezorgtermijn:
Nederland: 
Tiljamid doet haar uiterste best om te zorgen dat jij je bestelling binnen 7 werkdagen in huis hebt (met een wettelijke uitloop van 30 dagen). Als het ons door omstandigheden niet lukt, nemen wij uiteraard contact met je op. Normaal gesproken verzenden we je bestelling binnen 1-2 werkdagen.
Binnen Europa: Tiljamid doet haar uiterste best om te zorgen dat jij je bestelling binnen 14 werkdagen in huis hebt (met een wettelijke uitloop van 30 dagen). Als het ons door omstandigheden niet lukt, nemen wij uiteraard contact met je op.
Buiten Europa: Tiljamid doet haar uiterste best om te zorgen dat jij je bestelling binnen 30 werkdagen in huis hebt (met een wettelijke uitloop van 60 dagen). Als het ons door omstandigheden niet lukt, nemen wij uiteraard contact met je op.

Het pakket wordt drie keer aangeboden. Mogelijk ben je steeds niet thuis. Daarom wordt er elke keer een bericht achtergelaten door de vervoerder. Wanneer het pakket na drie pogingen niet kan worden afgeleverd, brengt zowel PostNL jouw zending naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Je hebt 3 weken de tijd om het pakket op te halen bij het afhaalpunt. Wanneer het pakket na 3 weken nog niet is opgehaald, gaat het retour naar de afzender.

Voor ontvangst van het pakket hoeft niet altijd getekend worden. Het hangt af van de grote van het pakket. Tiljamid verstuurt bestellingen met 1 product in stevige enveloppen, meerdere producten worden in pakketten verzonden.

Verzendkosten:
Tiljamid rekent bezorgkosten voor iedere order. Deze kosten zijn per land verschillend. De kosten worden duidelijk kenbaar gemaakt op de betaalpagina van de Webshop. Indien je hierover eerder geïnformeerd wilt worden, kun je dit aanvragen via info@tiljamid.nl. Binnen Nederland bedragen de kosten van een bezorging minimaal € 5,00 voor pakketten.

De bestelling laten bezorgen op een ander afleveradres:
Je kunt ervoor kiezen om de bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen. Handig als je de bestelling bijvoorbeeld als cadeau verstuurt of als je de bestelling op je werk wilt laten afleveren. Je kunt in de afrondfase van je bestelling aangeven dat het afleveradres anders is dan het factuuradres. Ook als je een ander afleveradres gebruikt, moet er voor ontvangst getekend worden.

Wat als het pakket beschadigd afgeleverd wordt:
Tiljamid heeft haar vervoerders met uiterste nauwkeurigheid geselecteerd. Toch komt het een enkele keer voor dat een pakket beschadigd afgeleverd wordt. Ons advies is om de bezorger hier een aantekening van te laten maken. Meld het ook bij het vervoersbedrijf dat het pakket bij je komt brengen op www.postnl.nl. Daarnaast vragen we je de klacht ook te melden bij onze info@tiljamid.nl.

Algemeen:
Tiljamid hanteert de afleverdatum van de vervoerder als ontvangstdatum.