Er zit niks in uw Winkelwagen

Retourneren

Ruilen en retourneren

Tiljamid probeert je via de website altijd zo goed mogelijk te informeren over de artikelen. Mocht een artikel desondanks niet aan je verwachting voldoen, dan kan deze geruild of geretourneerd worden.

Retourneren:

Onder retourneren verstaat Tiljamid een besteld artikel, dat teruggestuurd wordt en waar je geen ander artikel voor terug wilt hebben.

Ruilen:

Onder ruilen verstaat Tiljamid een besteld artikel, dat moet worden omgeruild voor een ander artikel.

Klachten:

Tiljamid heeft een eigen klachtenafhandeling. Voor meer informatie kun je contact opnemen met info@tiljamid.nl.

Zichttermijn:

Het ruilen of retourneren van je bestelling is mogelijk. Binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling mag je de retour aanmelden en dan heb je 14 dagen de tijd om de zending retour te sturen. Tiljamid hanteert de afleverdatum van de vervoerder als ontvangstdatum. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken en/of passen, tenzij anders vermeld. 

Aanmelden van de artikelen:

Stuur ons een e-mail naar retour@tiljamid.nl met de volgende gegevens:
- het bestelnummer
- NAW gegevens
- rekening gegevens: IBAN en BIC
- of het een ruiling of retour omvat
- de reden van de ruiling/ retournering

Retourneren bij Tiljamid is uiteraard kosteloos.

Vervolgens kun je het artikel binnen 14 dagen per post terugsturen naar het antwoordnummer van Tiljamid. Er zijn een aantal voorwaarden verbonden aan het ruilen. Lees daarom zorgvuldig de Algemene Voorwaarden.

Retouradres:
Tiljamid Webshop
Antwoordnummer 24675
2490 WB  Den Haag
Nederland

 

Voorwaarden ruilen & retourneren

  • Je kunt uitsluitend artikelen ruilen of retourneren die gekocht zijn in de Tiljamid webshop.
  • Nadat je bestelling is bezorgd, heb je 14 dagen na aanvraag van de retour de tijd om de artikelen te ruilen of te retourneren. Na deze periode is de aankoop definitief.
  • Het artikel dient onbeschadigd en slechts gepast geretourneerd te worden. Ook moet het artikel met aangehecht artikelkaartje en in een degelijke verpakking teruggestuurd worden. De labels mogen slechts verwijderd worden als de kleding omwille van de labels niet goed beoordeeld en/of gepast kan worden.
  • Indien je een artikel wilt ruilen voor een andere maat, neemt Tiljamid eenmalig de verzendkosten van het opnieuw te versturen artikel voor haar rekening.
  • Bij retourneren (ontbinding koop van 1 of meerdere artikelen) zal het retour te ontvangen bedrag (prijs betaalde product) binnen 14 dagen aan je overgemaakt worden. De 14 dagen gaan in vanaf het moment dat het product is ontvangen bij de webshop of vanaf het moment dat de koper aangeeft het goed terug te retourneren.
  • Retourartikelen kunnen alleen teruggestuurd worden naar ons postbusadres.

Wat doet Tiljamid met retourzendingen als die niet aan bovengenoemde condities voldoen?

  • Retourzendingen die buiten de retourtermijn aangeboden worden bij het postloket of te laat verzonden worden, worden niet geaccepteerd.

Voorzie je een situatie waarin problemen kunnen onstaan? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klanteservice op info@tiljamid.nl.

Ontvangst bij Tiljamid:

Nadat wij je bestelling retour hebben ontvangen, ontvang je hier per e-mail een bevestiging van. Wij storten hierna het bedrag terug op de rekening waarop de bestelling werd afgerekend.

Andere vragen?

Heb je nog andere vragen die niet specifiek beantwoord zijn? Neem dan contact op met Tiljamid via de klantenservice. Wij helpen je graag verder.